Nasz lokalizacja
info@drclinic.pl
Godz. otwarcia
Pon - Pt: 8:00 - 19:00

Elektrostymulacja narządów wewnętrznych metodą Viktora Żenni.

Elektrostymulacja wykorzystuje leczniczy wpływ prądów Bernarda. Stymulacja narządów może usprawnić procesy elektrochemiczne zachodzące pomiędzy mózgiem a gruczołami dokrewnymi, uruchamiając naturalne siły obronne organizmu. Metoda ta poprawia krążenie krwi, limfy, wydzielanie hormonów przysadki, nadnerczy, trzustki, gonad i tarczycy. Niweluje procesy zapalne w tkankach.

W zabiegach stosowany jest ten sam, nieco zmodyfikowany aparat, jakiego używa się w gabinetach fizykoterapii. Urządzenie posiada certyfikat UE bezpieczeństwa urządzeń medycznych, a zabieg jest bezpieczny i bezbolesny (odczuwalne jest tylko mrowienie lub delikatne „igiełki”). Metoda ta jest uznana i ceniona wśród lekarzy w Australii i USA.

Metoda Żenni jest pomocna przy:

– problemach z tarczycą (nadczynność i niedoczynność, choroba hashimoto, choroba Graves-Basedova),  guzkach tarczycy,

– żylakach i zakrzepicy kończyn dolnych,

– bezsenności,

– problemach z gospodarką hormonalną,

– depresji, lękach i nerwicy,

– paradontozie,

– problemach z oczami (jaskra, zmęczenie, suchość, łzawienie, stany zapalne, choroba Graves-Basedova),

– bólach i zapaleniach narządów np.: wątroba, woreczek żółciowy, żołądek, śledziona, trzustka, jajniki,

– refluksie żołądkowym,

– torbielach nerek,

– problemach z prostatą,

– hemoroidach,

– astmie oskrzelowej i alergii,

– nietrzymaniu moczu, zapaleniu pęcherza moczowego,

– niedosłuchu,

– półpaścu,

– zapaleniu zatok

, – chorobach kobiecych (guzki, torbiele, mięśniaki, endometrioza, nadżerki)

– Parkinsonizmie.

Jak przygotować się do terapii?

W miejscach stymulacji, nie należy nakładać maści, kremów, balsamów i perfum, aby nie doszło do reakcji alergicznych.

Jak długo trwa zabieg?

Jedna stymulacja to najczęściej 20-30 minut. Niekiedy wykonuje się kilka stymulacji podczas jednej wizyty, zwykle jednak nie dłużej, niż 1,5 godziny.

Jak często należy stosować elektrostymulację metodą Żenni?

Zabiegi wykonuje się w odstępach od 1 do 4 tygodni, w zależności od miejsca i rodzaju stymulacji. Często zmiany są zauważalne już po 2-3 stymulacjach. W przypadku przewlekłych schorzeń (np.: problemy z tarczycą) liczba zabiegów może wynieść ok. 8.

Czy występują reakcje uboczne po zabiegu?

W miejscach stymulacji może przez pewien czas utrzymywać się zaczerwienienie skóry, co jest całkowicie normalną reakcją. Przy częstym powtarzaniu zabiegu może również wystąpić w tych miejscach swędzenie skóry. Należy wtedy zastosować maść łagodzącą na przykład Alantan.

Przeciwskazania:

– obecność rozrusznika serca lub innego urządzenia elektrycznego w ciele,

– okres ciąży,

– przeziębienie, osłabienie, złe samopoczucie,

– poważne problemy zdrowotne wymagające interwencji lekarza,

– stan upojenia alkoholowego lub narkotycznego.